søndag 1. april 2007

Litt for tidlig :(



På fredag var jeg og Kine på plantasjen og hadde skikklig vårsteming. Vi kjøpte masse fine blomster, blant annet denne kjempefine knall rosa hortensiaen. Jeg har allerede en blå stående i bedet mitt, men denne nye plantet jeg i en krukke så ikke frosten skulle ta den.



Èn natt hadde jeg den før den ble HELT ødelagt av nattefrosten. De kunne godt sagt fra på plantesenteret at jeg måtte ta den inn om natten synes jeg. Jeg ble skikkelig lei meg da jeg kom ut og den så slik ut :(
MEN MEN de har vel flere igjen, så jeg får kjøpe en ny når det blir LITT varmere om natten.




4 kommentarer:

Kine sa...

Gud så tragisk.. Har den kviknet litt til igjen, eller?

FRUV sa...

nei ikke i det heletatt:(
Men den kommer vel til neste år, men så lenge gidder jeg faktisk ikke vente, så jeg skal kjøpe en ny!

Kine sa...

Det holder jeg med deg i...

Cathrines blogg sa...

nei, og nei, så utrolig kjedelig!! :-( Det tyder bare på hvordan vi lengter etter våren...i dag snør det jo....kjipe greier!