torsdag 7. juni 2007

Endelig kom sommeren!!

Livet blir utrolig mye lettere å leve når det er fint vær. Da er det rett på med en shorts og litt solkrem så er vi klar for en ny dag.

Jakob fikk ny såpeboblemaskin til bursdagen og den var veldig gøy.

I går var det så varmt og deilig at vi måtte kjøpe et basseng til å kjøle ned liten og stor. Det var stor suksess!!!















Paal og Jakob ble helt blå av all badingen og da var det deilig å ha et varmt håndkle og et fang å sitte på!












4 kommentarer:

[morgrethe] sa...

Der var du ja, det var lenge siden:o) Så deilig med sommer, det er godt å være liten og da, spesielt når en har et basseng å boltre seg i. God helg.

Anonym sa...

Hei Fruv, jeg har svart på kommentaren din inne hos meg også. Men hvis du ikek ser det der, så kommer her også:

Jeg endrer på maler og farger i et sett, prøver meg fram hele tiden. For eks kan du legge en ramme rundt bildene dine ved å gå inn på MAL, SKRIFT OG FARGE.

Jeg velger også alltid at bildene skal ligge i midten og være store. Tekst over og under, aldri på siden. Det kan bli rotete.

Jeg bruker Photoshop Elements 5,0 som er en enkel utgave av Photoshop til å redigere bildene mine. Jeg skulle gjerne hatt de enda større og jeg har spurt noen som kan, så jeg venter på mail.

Den hvite rosen jeg har øverst på bloggen får du lagt inn ved å gå inn på SIDEELEMENTEr, og så velger du rediger på Overskriften din. Der kan du laste opp bilde og velge om du vil ha det bak tittel og beskrivelse eller istedet for tittel og beskrivelse. Jeg har beskjært bildet mitt sånn at det er smalt og langt. Du kan prøve beskjæring i et bilderedigeringsprogram. Jeg vet ikke hva du har av kamera, men mitt HP program kan beskjære bilder. Tror også PAINT kan det. Prøv deg fram

Lykke til!!! :)

elin1976 sa...

Så koseliig det ser ut hos dere. Klart såpebobbler er gøy. Jeg synes det er kjempegøy. Prinsessa har også en som kan lage kjempestore bobbler. Den er eneromt stilig. Blir bobbbler, store som hoppeballer. Masse søl og vær forsiktig med klærne. Flekkene går ikke alltid bort. Har fått ødelagt noen klær pga. såpebobbler. Har også lyst på slikt basseng i hagen. Prinsessa maser hele tiden om å reise å bade. Det hadde vært deilig om hun bare kunne ta turen ned i hagen å dukke seg. ( vi og he he) Ønsker deg en fin dag.
Masse klemmer fra Elin:O)

åsemor sa...

Å, så koselig å få se bilder av sommerguttene dine, ikke rart de likte seg i bassenget så fint som det var.