onsdag 7. mars 2007

Jeg er blitt "tagget" av Cathrine

Her er det om å gjøre å fortelle seks ulike, kanskje litt spesielle saker om meg selv ( Om jeg har forstått riktig...?)Etter at jeg har listet opp, så må jeg "tagge" 6 nye bloggere......og så må de fortsette gamet...

1) Jeg klarer ikke sette meg ned og og se tv om kvelden hvis det er rotete på kjøkkenet.
Kan heller ikke lage frokost før kjøkkenbenken er ryddet og oppvaskmaskinen er tømt/fyllt.

2) Jeg MÅ stryke ungene mine på kinnet før jeg legger meg, selv om jeg vet at de kanskje kommer til å våkne av det. Hvis jeg har lagt meg om kvelden og kommer på at jeg har glemt å se innom ungene, står jeg oppigjen selv om jeg nesten har sovnet.

3) Jeg må alltid bre dyne over folk som sover, selv om de ser helt kokt ut klarer jeg ikke se at tær eller knær stikker ut fra dynen.

4) Jeg orker ikke se på skjeve bilder. Selv om jeg er på besøk hos mennesker jeg ikke kjenner så godt, er jeg nødt til å rette opp bilder som henger skjevt. Mannen min synes dette er morsomt og går ofte og henger bildene på skjeve. Min mor har litt samme som meg, og blir helt gal når Espen har vært på besøk og rotet med bildene hennes!

5) Når jeg logger meg på Internett må jeg lese ALLE nyhetene, selv om jeg gjorde det for ti min siden. Så må jeg sjekke mailen, diverse blogger og babyverden, så leser jeg litt nyheter før jeg logger av igjen. Hvor mye kan det egentlig skje i verden på en halvtime??

6) Hvis jeg treffer noen med en fin dialekt, spesielt nordlandsdialekt, hermer jeg helt ubevisst. Det er ikke for å erte men jeg begynner plutselig å snakke slik som dem, det er helt grusomt!



Sånn, det var litt om meg..... Videre "tagger" jeg Karoline, pyrasitten,koselig koselig, elin1976,hemma på landet og anniche

6 kommentarer:

Stina sa...

Oj hjälp...du är den nionde som utmanar idag. Haha...
Men jag skriver här vad jag skrivit innan...

Så här skrev jag...


Jaha du...kan ju börja med att säga att min man sa- "-Behöver du hjälp så"... Hfrmf...

1. Kan vakna mitt i natten och tänka att jag måste upp och göra nåt. Känner jag att jag är för trött för det går jag upp och skriver en lapp, tar ett glas mjölk en chokladbit och går och lägger mig igen.

2. När jag tvättar de blandade ljusa färgerna i maskin, står jag sen och hänger upp den efter färg. Det är FINT.

3. Skämtar även när jag är dödssjuk, så det lär väl bli min sista grej, ett skämt.

4. På min gravsten ska det stå (det ska vara en liten en)..."Här ligger mamma och skräpar".

5. Är inte rädd för nåt, fast jag hatar tandvärk.

6. Alltid ärlig, även då jag sitter risigt till. Får man en smäll, kan man ju ändå lugnt leva vidare.

7. Skämtar så mycket och tokar mig så mina barn påstår att...de aldrig kommer att få en normal mamma.


För knäpp är jag...Men det är kul...
Kram Stina

Anonym sa...

Hei Kaia :))) hahaha... nå fikk jeg meg en god latter her! Så morsomt å lese hos deg, særlig det med bildene. Han mannen din er artig hahaha... jeg skal søren meg begynne å pirke på bilder hos folk jeg også ;) hhihihi...

ha en god natt, nå har jeg sovet i sofaen i en time minst, så nå får jeg fortsette zzzznorkingen videre i sengen hvor jeg er på vei ;) Natta

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei og takk for hilsen!

Den utmaningen svarte jeg faktisk på for en stund tilbake , den ligger et sted i bloggen min(http://anniche-design.blogs.no)

Men takk for at du tenkte på meg og ikk eminst at du likte Anna bloggen min !
Så nydelig bilde av deg og fam.

Ha en god kveld

elin1976 sa...

Jeg har og svart på denne før men jeg har mange rare ting på lager... Den hermingen kan jeg og finne på å gjøre. Jeg trenger ikke ha bodd borte fra hjemkommunen min i mer enn 2 mnd. før jeg har lagt om dialekten. ha en fin kveld:O)

Verkstedet sa...

halloijen min venn. jeg ble spurt i sted av koselig, koselig. må ta det en av dagene. morsomt at man har littt like ting med andre, jeg hater også skjeve bilder og kan ikke sove uten å ha sett til mine små, og må helst stryke litt på de, selv om det er svært så risikabelt med lajen... ha en god natt, så blogges og forhåpenligvis sees vi snart;) klem fra karoline

murmel. Oslo sa...

Hehe, jeg ble tagget av Cathrine jeg også. Tenkte å gå inn og kikke på de hun har tagget. Godt å se at fler enn meg er litt sære. Det med dialekt er jeg også fæl til. Begynner å herme. Prøver å være flink til å si at jeg gjør det fordi jeg synes de snakker pent da:)