lørdag 28. april 2007

Karoline 29 år

I går var jeg i bursdag til min
gode venninne Karoline. Jeg kaller henne også frøken dill dall... Og det er ikke uten grunn. Der fikk vi først champagne, sjokoladetrukne jordbær og noe deilig fingermat. Etter at hun hadde åpnet gavene sine fikk vi deilig gourmetpizza etter Trond Mois oppskrift og en salat med dressing à la Lars. Da var sølvbestikk og beste serviset på bordet så klart. Til dessert fikk vi en FANTASTISK god kake som jeg bare MÅ få oppskriften til.. (hvis Nigella tillater det..)


Det var også veldig koselig å treffe gode bloggvenner i virkelige verden...og ikke minst se hvordan diverse varer som Karoline har bestilt av andre bloggere hadde fått fine plasser i den nye spisestuen. Spisestuen var blitt kjempefin, det var en ordentlig god stemning i hele huset.
Vi ble sittende å mase til klokken var over to om natten. Det var utrolig koselig!

8 kommentarer:

åsemor sa...

Koselig med bursdag. Mitt motto er at en må feire alle merkedager, hverdager er det nok av :)
Ha en fin søndag !

Cathrines blogg sa...

Takk for sist, det var en VIRKELIG hyggelig kveld og natt...men det var noe med de bildene....... :o)

Lille Norella sa...

Endeleg fann eg ut av denne googleinnlogginga. Hei, forresten, og takk for sist. Eg storkoste meg i selskap med så mange kjekke og pene damer :-) Fotografen burde absolutt hatt med eit bilde av seg sjølv også :-) Ha det fint, og drep nokre snegler for meg. Eg HATAR snegler.

elin1976 sa...

Gratulerer sååååå masse med dagen. Ser ut som du fikk deg en flott dag. Frøken dill dall hehe må huske dette. Ha en fin mandag. Masse klemmer til deg fra meg:O)

[morgrethe] sa...

Hei Kaja. Så hyggelig kveld dere har hatt, det er alltid koselig med slike jentekvelder. Nå strømmer det på med 40-års dager her, begynte i fjor og fortsetter dette året og neste år... Ha en fin uke:o)

elin1976 sa...

Eh...... jeg er litt treig og siden jeg hadde så dårlig tid ble det litt feil. Jeg trodde det var din bursdag
(hahahahahahaha)Jeg har rettet opp feilen hos Karoline og nå håper jeg at du ikke tror jeg er gal eller noe.
(kan jo virke slik) Ha en fin dag. Klem fra Elin:O)

Verkstedet sa...

hei min venn. vi gleder oss til søndag. hva øsker jakob seg? ibeline går hele tiden og sier at vi skal kose oss hos jakob :-)
ellers har jeg deltatt i en liten parfyme utfodring, dvs si litt om sine deiligte dufter. jeg har dermed utfordret deg, så hiv deg på. go helg, så sees vi snart. klem

Anonym sa...

Så kooooselig selskap, ikke noe er hyggeligere enn et jenteselskap med god mat og vin og slabberas til utover de små timer.

Går det an å be om den pizzaoppskriften forresten???